목차
READING AND WRITING
UNIT 3. Work and Leisure
Q: What is the difference between work and fun?
( 일과 재미의 차이는 무엇인가? )
UNIT 3. Work and Leisure
Q: What is the difference between work and fun?
( 일과 재미의 차이는 무엇인가? )
본문내용
ks.
- 한국 최고 게이머의 유명인사는 한국의 게임 전담 네트워크 중 하나인 Ongamenet의 국장인 황형준 같은 게임TV 선구자들로부터 조심스럽게 세심히 관리되었다.
18. “We realized that one of the things that keeps people coming back to television is the characters that the viewer gets to know and identify with, or maybe they begin to dislike,” he said. “In other words, television needs stars. So we set out to make the top players into stars, promoting them and so on. And we also do a lot of education with the players, explaining that they have to try to look good, that they have to be ready for interviews.”
- “우리는 사람들이 텔레비전 앞으로 오도록 유지하는 것 중에 하나가 시청자가 알아가거나 찾거나, 또는 싫어하기 시작하는 캐릭터들 이라는 것을 깨달았다.” 그는 말했다. “다르게 말하면, 텔레비전은 스타가 필요하다. 그래서 우리는 최고의 선수들을 홍보하여 스타로 만들기 시작했다. 또한 우리는 선수들이 좋아보이도록 노력해야하고, 인터뷰에 대비해야 하는 것을 설명하며, 선수들과 함께 많은 교육을 한다.”
19. For his part, Lim cultivates a relatively low-key image. He knows that at 27 he is nearing the end of his window as an elite player. There are 11 pro teams in the country, he said, and they are full of younger players who are trying to take his place. But, he said, experience could make up for a few milliseconds of lost reflexes.
- 임요환은 그의 캐릭터를 위해, 상대적으로 절제하는 이미지를 만들고 있다. 27세인 그는 엘리트선수로서 그의 영역의 끝에 가까워지고 있음을 안다. 한국에는 11개의 프로팀이 있고, 그의 자리를 빼앗으려 노력하는 젊은 선수들이 가득 있다고 그는 말했다. 그러나 경험이 잃어버린 반사 반응의 천분의 몇초를 만들 수 있다고 그는 말했다.
20. “The faster you think, the faster you can move,” he said. “And the faster you move, the more time you have to think.”
- “당신이 더 빨리 생각하면, 더 빠르게 움직일 수 있다.” 그는 말했다. “그리고 당신이 더 빨리 움직일수록, 생각할 시간이 많아진다.”
- 한국 최고 게이머의 유명인사는 한국의 게임 전담 네트워크 중 하나인 Ongamenet의 국장인 황형준 같은 게임TV 선구자들로부터 조심스럽게 세심히 관리되었다.
18. “We realized that one of the things that keeps people coming back to television is the characters that the viewer gets to know and identify with, or maybe they begin to dislike,” he said. “In other words, television needs stars. So we set out to make the top players into stars, promoting them and so on. And we also do a lot of education with the players, explaining that they have to try to look good, that they have to be ready for interviews.”
- “우리는 사람들이 텔레비전 앞으로 오도록 유지하는 것 중에 하나가 시청자가 알아가거나 찾거나, 또는 싫어하기 시작하는 캐릭터들 이라는 것을 깨달았다.” 그는 말했다. “다르게 말하면, 텔레비전은 스타가 필요하다. 그래서 우리는 최고의 선수들을 홍보하여 스타로 만들기 시작했다. 또한 우리는 선수들이 좋아보이도록 노력해야하고, 인터뷰에 대비해야 하는 것을 설명하며, 선수들과 함께 많은 교육을 한다.”
19. For his part, Lim cultivates a relatively low-key image. He knows that at 27 he is nearing the end of his window as an elite player. There are 11 pro teams in the country, he said, and they are full of younger players who are trying to take his place. But, he said, experience could make up for a few milliseconds of lost reflexes.
- 임요환은 그의 캐릭터를 위해, 상대적으로 절제하는 이미지를 만들고 있다. 27세인 그는 엘리트선수로서 그의 영역의 끝에 가까워지고 있음을 안다. 한국에는 11개의 프로팀이 있고, 그의 자리를 빼앗으려 노력하는 젊은 선수들이 가득 있다고 그는 말했다. 그러나 경험이 잃어버린 반사 반응의 천분의 몇초를 만들 수 있다고 그는 말했다.
20. “The faster you think, the faster you can move,” he said. “And the faster you move, the more time you have to think.”
- “당신이 더 빨리 생각하면, 더 빠르게 움직일 수 있다.” 그는 말했다. “그리고 당신이 더 빨리 움직일수록, 생각할 시간이 많아진다.”
소개글