장소의 부정적 이미지 개선 전략(HowCanaPlaceCorrectaNegativeImage)
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소개글

장소의 부정적 이미지 개선 전략(HowCanaPlaceCorrectaNegativeImage)에 대한 보고서 자료입니다.

목차

1. What determines a place’s image?

2. Strategic image management

3. How can a place correct a negative image?

4. Making a positive out of a negative

5. Marketing icons

6. Removing the negative

7. What are the guidelines for designing a place’s image?

8. What is in a place brand name?

9. Conclusion

본문내용

1. What determines a place’s image?
Roles of Image
- Images has always been of great interest and concerns to all markets (Brand image)
- Product’s image to attract consumers and build market share
- A place’s images as major influence on investors, new residents and visitors
Cases
- Ireland’s image : IRA, Civil wars
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  • 페이지수17페이지
  • 등록일2010.03.09
  • 저작시기2007.6
  • 파일형식파워포인트(ppt)
  • 자료번호#588715
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