소비자가 지각한 제품 질과 브랜드 가치 간의 불일치가 제품 평가에 미치는 영향 (The Effects of Incongruence between Perceived Product Quality and Brand Value on Product Evaluations)
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소개글

소비자가 지각한 제품 질과 브랜드 가치 간의 불일치가 제품 평가에 미치는 영향 (The Effects of Incongruence between Perceived Product Quality and Brand Value on Product Evaluations)에 대한 보고서 자료입니다.

본문내용

27**
평가시기(B)
21.55**
A x B
6.61*
* p < .05, ** p < .001 / df=44
참고문헌:
Jonas, K., Diehl, M., & Bromer P. (1997). “Effects of Attitude Attribute Ambivalence on Information Processing and Attitude-Intention Consistency,” Journal of Experimental Psychology, 33(Mar), 190-210.
Hoeffler, S., Keller, K. L. (2003). “The marketing advantages of strong brands”, Journal of Brand Management, 10(6), 421-445.
  • 가격2,300
  • 페이지수3페이지
  • 등록일2014.10.21
  • 저작시기2014.10
  • 파일형식한글(hwp)
  • 자료번호#942876
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